Mijn avontuur naar Ghana!

Update ICT lokaal Ghana

Hoi allemaal!!

Ik heb inmiddels een leuke update ontvangen vanuit Ghana en wou dit graag met jullie delen. Het is inmiddels alweer bijna één jaar geleden dat ik naar Ghana vertrok (wat gaat de tijd toch snel!). Zoals jullie weten heb ik met een groot deel van de donaties tafels en banken laten maken voor in het ICT lokaal. Ondertussen heeft de familie uit België, die in hetzelfde gastgezin woonde als ik, kunnen regelen dat er een groot aantal pc's en toetsenborden naar Ghana (Senya Beraku, school: Jehovah Shammah School) zijn overgebracht. Ook hebben ze kunnen regelen dat er printers en 3 grote dozen vol lesboeken naar toe zijn gestuurd. Voor mij is het natuurlijk heel leuk om te horen dat de ICT lokalen nu écht gebruikt kunnen worden. Ik heb een foto toegevoegd van de klas met de kinderen achter de pc's. De familie uit België is nog steeds bezig om projecten te starten/uit te voeren in Ghana en dit is hun website: https://www.ghana4you.be/

Toch even een kort positief berichtje in deze bijzondere situatie van de corona crisis. Ik wens jullie daarom allemaal een goede gezondheid toe.

Groetjes Celine

Epko

Mooi Celine dat de tafels en banken nu gebruikt worden voor het doel waarvoor ze gemaakt. En top dat ze je op de hoogte houden van de ontwikkelingen in Senya Beraku.